قیمت روز یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

Wiki Article


سنسور FreshSense نیز به طور مداوم دمای یخچال و فریزر را کنترل می کند و دمایی مناسب با مواد موجود در داخل یخچال را به وجود می آورد. قابلیت آب سرد کن و یخ ساز نیز برای این ساید بای ساید بوش در نظر گرفته شده که در کوتاه ترین مدت آب و یخ سالمی را در اختیارتان قرار می دهد. طراحی هوم بار که شبیه به یک قفسه بر روی درب یخچال می باشد بدون باز کردن درب اصلی یخچال مواد خوراکی ضروری را در اختیارتان قرار می دهد. از دیگر ویژگی های این یخچال فریزر بوش می توان به انجماد سریع با ظرفیت 11 کیلوگرم در 24 ساعت، سیستم بدون برفک و لامپ های LED اشاره کرد. یخچال ساید بای ساید KAG90AI20N از جمله تولیدات خوش ساخت و باکارایی بالاست که در کمپانی بوش تولید شده است. این یخچال ساید بای ساید بوش با فناوری ها و قابلیت های متنوع ساخته شد تا رضایت کاربران و مصرف کنندگان را به همراه آورد.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

در این یخچال یک سنسور حرارتی تعبیه شده و در صورت تغییر دمای قسمتی از محفظه، Multi Air Flow دمای آن ناحیه را به حالت تعادل باز می‌گرداند. سلام جناب سعیدی عزیز مگه نباید حداقل چند سانت فاصله از دو طرف داشته باشه؟ یخچالی و فریزری که من گرفتم عرض هر کدوم 66 است ….. داشتن تکنولوژی Fresh protect Box که از این گزینه برای تازه ماندن مواد غذایی مانند مرغ، ماهی و … بدون انجماد، استفاده می شود که می توانید گزینه مورد نظر خود را که بر روی باکس حک شده انتخاب کنید. فروشگاه اینترنتی بانه سلف در همین راستا تلاش می کند تا بهترین خرید را برای شما به ارمغان بیاورد. را مشاهده نمایید و در ادامه با سایر یخچال ها مقایسه و همچنین تک تک ویژگی های کلیدی این دستگاه را بررسی خواهیم نمود. یکی از بزرگترین وجوه تمایز انتخاب کلیک با دیگر فروشگاه های آنلاین، داشتن شعب متعدد فیزیکی در سطح کشور است، که این امر موجب افزایش اطمینان مشتریان گرامی، خدمات پس از فروش بهتر، تحویل به موقع و ضمانت کالاهای این مجموعه می باشد.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش المان


جهت دریافت مشاوره در زمینه خرید لوازم خانگی و یا ارائه انتقادات و پیشنهادات خود می توانید از طریق راه های ارتباطی زیرا با ما در تماس باشید. برای اطلاع از جشنواره‌ها، تخفیف‌های مناسبتی ویژه و تماشای ویدیوهای جذاب آنباکسینگ محصولات حتما بانه‌بازرگان در اینستاگرام و تلگرام را دنبال نمایید. برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص خرید لوازم خانگی با کارشناسان مجرب بانــه‌بازرگــان تماس حاصل بفرمایید. کالا حراجی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی فروش تلویزیون ال ای دی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا . بوش در سری جدید محصولات خود از یک نوع طراحی استفاده کرده است به همین دلیل هم در نگاه اول بسیاری از محصولات این شرکت شبیه به هم به نظر می‌رسند. این کار سنت بوش است که محصولاتی هم شکل اما با امکانات مختلف طراحی کند که برای همه اقشار جامعه توجیه اقتصادی داشته باشد.


در این قسمت فیلتر تصفیه آب قرار دارد که آبی سالم را بنوشید؛ این فیلتر قابلیت تعویض دارد و لازم است در دوره های زمانی آن را تعویض نمایید. درب مقابل نیز میزبان هوم بار است که خوراکی های کوچک و یا بطری ها را در این محفظه بچینید و بدون نیز به باز کردن درب به آنها دسترسی داشته باشید و در نتیجه هوا خنک هدر نرود و در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد. این امکانات داخلی و خارجی یکی از بهترین یخچال ساید بای ساید بوش را ایجاد می کند که در قالب ساید بای ساید KAG90AI20N خود نمایی می کنند. همان طور که اشاره کردیم یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A104 دارای ظرفیتی معادل 438 لیتر است که این فضا 4 طبقه و three کشو را در اختیار شما قرار می دهد؛ جنس پیرکس یا همان شیشه نشکن نیز خیال ما را از عمر طولانی این قسمت ها آسوده کرده است.


MultiAirflow در تمام سطوح یخچال و فریزر جریان هوای نرم و ملایم ایجاد می کند. تغییرات دما کاهش می یابد و زمان خنک شدن کاهش می یابد – بنابراین طعم غذای شما برای مدت طولانی تری تازه خواهد ماند. شرکت بوش که از این قابلیت به عنوان «بار کمکی» یاد کرده، این امکان را برایتان فراهم می سازد تا کاملاً سریع و آسان مواد خوراکی و علاقه مندی هایتان در اختیار قرار بگیرند. لازم به ذکر است قسمت هوم بار دارای یک قفسه می باشد که بدون نیاز به باز کردن درب اصلی یخچال هر آنچه که بخواهید را در دسترس داشته باشید. این حسگر که توسط شرکت بوش در این یخچال به کار رفته است کار کنترل دما و جلوگیری از نوسانات دمای داخل یخچال را بر عهده دارد تا شما از افت کیفیت مواد غذایی خود هیچ گونه نگرانی نداشته باشید.


این تکنولوژی که به تکنولوژی جریان چند گانه مشهور است باعث رسیدن هوای تازه و خنک به تمام قسمت های یخچال فریزر میگردد. این محصول دارای 4 طبقه است و 4 طبقه هم در درب آن طراحی شده است که جهت نگهداری از مواد عذایی مختلف کاملا کافی به نظر می‌رسد. مثل همیشه بوش این طبقات را از شیشه نشکن و ضد خش ساخته است تا به راحتی بتوان از آن استفاده کرد و به سادگی هم آن را تمیز نمود. مدل های مستقل هم برعکس توکار به صورت جداگانه در هر قسمت از آشپزخانه که بخواهید قرار می گیرند اما در بعضی ها که دارای طراحی ضد عمق هستند از سایز استاندارد کابینت، عمق بیشتری دارند و هم سطح با پیشخوان قرار نمی گیرند.


از طرفی اگر یخچال شما دچار نقص فنی شد، با استفاده از گارانتی و سایر خدمات پس از فروش معتبر می توان مشکلات آن را برطرف کرد. یکی از بهترین مدل‌های شرکت BOSCH است که به تازگی به بازار عرضه شده است. امروزه در ساخت منزل ها طراحی آشپزخانه و کابینت ها به طوری طراحی می گردد که مناسب برای قرار گیری یخچال ساید بای ساید باشد. با توجه به اینکه یخچال فریزر دوقلو از دو جزء جدا از هم تشکیل شده است به راحتی قابل جا به جایی است و حمل و نقل آسان تری دارد ، اما یخچال ساید بای ساید دارای حمل و نقلی سخت تر است که باید به صورت تخصصی و با دقت کامل انجام گردد. استفاده از ال ای دی برای تامین روشنایی داخلی ساید بای ساید بوش، مزیت دیگر دستگاه می‌باشد.


از آنجایی که یخچال فریزرها به صورت شبانه روز فعالیت می کنند، در هنگام خرید این کالا حتما به میزان مصرف انرژی آنها دقت کنید. مدل KAD80A404 با گرفتن برچسب مصرف A+ به عنوان یکی از با صرفه ترین محصولات در تولید انرژی در نظر گرفته شده و کاملا برای کاربران صرفه اقتصادی دارد. ممنون از دیدگاه شما ، در واقع برای سایز یخچال ساید بای ساید باید بیان کنیم که عرض استاندارد یخچال ساید بین 90 تا ninety two سانتی متر می باشد اما متاسفانه برخی از سازنده های یخچال ساید بای ساید این استاندارد را رعایت نمی کنند . با سلام اطلاعاتی در این باره ندارم ولی بعضی از یخچال های فن هایشان در زیر دستگاه قرار دارد ابتدا مدل دستگاه خود را چک کنید و از قرار گیری فضای فن اطمینان حاصل فرمایید . اگر فن یخچال شما در قسمت پشتی دستگاه و یا قیمت بالایی تعبیه شده است بهتر است فضای کافی را برای تعبیه هوا در نظر بگرید تا بعدا دچار مشکل نشوید . در رابطه با عرض یخچال ساید بای ساید باید بیان کنیم عرض ساید بای ساید بسته به اندازه ارتفاع و عمق و ظرفیت یخچال ساید متفاوت است اما در کل به صورت میانگین عرض ساید بای ساید ها بین ninety تا 92 سانتی متر است .


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

با سیستم خنک کننده ی NoFrost نگران تولید برفک در ساید بای ساید بوش KAG90AI20N نباشید. این سیستم با فعالیتش اجازه نخواهد داد بلورهای یخ بر روی هم تجمع پیدا کنند و ایجاد برفک نمایند. توسط این فناوری بلورهای یخ از هم پاشیده می شوند و سرمای حاصل از آن ب کمپرسور تحویل داده خواهد شد تا بریا خنک سازی محفظه ها مورد استفاده قرار دهد. عدم قرار گیری برفک در محفظه ها سبب ی شود مواد غذایی سالم و زنده باقی بمانند و آب میان بافتی موجود در میوه ها و سبزیجات خارج نشود. این سیستم در واقع به کاهش مصرف انرژی در یخچال فریزر ساید بای ساید KAG90AI20N نیز کمک خواهد کرد زیرا بخشی از هوای خنک از طریق این عملیات تامین خواهد شد. از محسنات دیگر این قابلیت عدم نیاز تمیز کردن ساید بای ساید در مدت زمانی کم است.


قیمت روز یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


یخچال فریزر ساید بای ساید بوش سری eight مدل KAG90AI20N از تولیدات خوش ساخت و جذاب این کمپانی است که با کیفیت بالا و دیزاین عالی ساخته شده است. این محصول دارای بدنه ی استیل با این رنگ است و دارای گنجایش 608 لیتر می باشد.با این گنجایش بالا می توانید جزیره ای غذایی در گوشه ای از آشپزخانه مهیا نمایید و انواع خوراکی ها و مواد غذایی را در آن بچینید. شما می توانید از طریق آنها در داخل محفظه ی یخچال و فریزر KAG90AI20N نظم بالایی ایجاد کنید و علاوه بر آن از حداکثر گنجایش خالص محصول استفاده نمایید.


کمپانی بوش در ساخت یخچال فریزر مدل KAG80A104 از سیستم خنک کنندگی Multi Airflow بهره برده است که با کمک منافذ خود هوای خنک و سالم را به طور یکنواخت در تمامی نقاط یخچال توزیع میکند. این سیستم خنک کننده به گونه ای طراحی شده که بتواند تمامی طبقه ها و قسمت های یخچال را به طور یکسان در مجاورت هوای خنک قرار دهد. می توان گفت یخچال های فرنچ یا درب فرانسوی جزو زیباترین و خاص ترین یخچال ها هستند. هم طراحی داخلی آنها بسیار زیباست و امکان ذخیره سازی و مرتب سازی انواع مواد غذایی را به شما می دهد و هم اینکه طراحی بیرونی و ظاهر زیبایی دارند. • در روی بعضی از یخچال های ساید بای ساید یک صفحه LCD نصب شده است که در واقع همانند یک تلویزیون برای شما کار می کند. زیرا می توانید آن را به آنتن های تلویزیونی متصل کرده و برنامه های آن را در آشپزخانه و در حین کار تماشا کنید.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

این یخچال فریزر مناسب استفاده برای خانواده‌ های کم‌ جمعیت تا متوسط است. یخچال فریزر های معمولی در مدت معینی (معمولا زیاد) غذا و مواد را در فریزر منجمد می کنند. اما یخچال و فریزر بوش مدل KAG90AW204 توسط فناوری SUPER FREEZ قادر است که غذا ها را در مدت بسیار کوتاهی منجمد کند و دمای آن ها را کاهش دهد.


چون کابینت خانه برای جای یخچال 181 در نظر گرفته شده و می ترسم جای کافی برای تهویه هوا برای فن یخچال وجود نداشت باشه اگر اطلاعی در این باره دارید ممنون میشم کمک کنید. قصد خرید کالای رژ لب مدادی کنویس دارید ؟ ما به شما کمک میکنیم تا با آگاهی خرید کنید. کلیه حقوق مادی و معنوی برای وبسایت کالاگت محفوظ می باشد ، استفاده از مطالب سایت برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.


از مشخصه های منحصر بفرد ساید بای ساید دوو مجهز بودن آن به فیلتر بهداشتی است. ســامانه فیلترینــگ بــه کار گرفتــه شــده در ایــن محصـول، بـا حـذف بو هـای نامطبـوع، باکتـری هـا و آ لاینـده هـا، طعـم و بـوی طبیعـی مـواد غذایـی را حفـظ مـی کنـد. این ساید بای ساید، مجهز به کمپرسور خطی است که داخل آن کم صدا با قدرت و با کمترین مصرف انرژی کار می کند.


فروش یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


این دستگاه در مجموع ظرفیت 604 لیتر دارد که شامل 377 لیتر در بخش یخچال و 227 لیتر در بخش فریزر می‌ شود. یخچال ساید بای ساید بوش با داشتن فضای ذخیره سازی بالا کمک می کند تا هر نوع ماده غذایی را در آن نگهداری کنید و جای کافی برای آن ها را خواهید داشت. پس چنانچه شما هم جز خانواده های پر جمعیت هستید خرید یخچال بوش مدل ساید بای ساید بهترین گزینه برای شما می باشد. افزودن مواد غذایی جدید در فریزر می تواند دمای داخلی را افزایش دهد و بر یخ زدایی مواد موجود تاثیرگذار خواهد بود. شرکت بوش برای حل این مشکل از راهکار جدیدی به نام SuperFreezing در تولیدات خود استفاده کرده است.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

قابلیت تنظیم رطوبت را دارا می باشد که محل مناسبی برای نگهداری میوه و سبزیجات می باشد و می توان اطمینان داشت که تا مدت زمان طولانی میوه ها و سبزیجات شما طراوت و تازگی خود را حفظ می کند تا شما همیشه مواد غذایی با کیفیت در دسترس داشته باشید. در این بخش سه طبقه تعبیه شده که جنس آنها شیشه مقاوم در برابر حرارت و وزن زیاد است. بر روی درب یخچال محفظه هوم بار یا همان بار خانگی وجود دارد این قسمت برای دسترسی سریع تر به بطری های نوشیدنی و جلوگیری از باز و بسته شدن های زیاد درب اصلی یخچال و در نتیجه جلوگیری از اتلاف انرژی و سرمای داخل یخچال می باشد. سیستم خنک کننده ی در نظر گرفته شده برای یخچال فریزر ساید بای ساید بوش kag90ai20 سیستم خنک کننده ی بدون برفک می باشد، یعنی از تشکیل برفک و یخ بر روی مواد غذایی جلوگیری می کند. این سیستم خنک کننده میزان مصرف انرژی یخچال را کاهش خواهد داد و باعث می شود تا فضای بیشتری برای نگهداری مواد غذایی داخل فریزر فراهم شود.


خرید یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


این قابلیت که با نام «بار کمکی» نیز شناخته می شود این امکان را به شما می دهد تا موادخوراکی ضروری و میان وعده ها را داخل آن قرار دهید. همچنین هوم بار از اتلاف انرژی و هوای سرد جلوگیری می کند، چرا که هر بار لازم نیست درب اصلی یخچال را باز و بسته نمایید. در این صورت است که هوای خنک داخلی به کمک هوم بار هرگز از دست نمی رود و سلامت و تازگی مواد غذایی نیز تضمین می شود. تعداد طبقات به کار رفته در یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش 6 طبقه می باشد که دوتا از آن قابل جا ب جایی می باشند تا چیدمان منظم تری را داشته باشید.


تکنولوژی SuperCooling در ساید بای ساید بوش به صورت هوشمندانه از این عمل جلوگیری می کند. برای مثال زمانی که مواد غذایی با دمای محیط درون آن قرار می گیرید، با این تکنولوژی یخچال فریزر اجازه افت دما را نداده و مواد غذایی تازه وارد شده نیز به سرعت به دمای داخلی می رسند. اگر این مدل می تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد و قیمت آن برای شما مناسب است شما می توانید ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 را به صورت مستقیم از نمایندگی لوازم خانگی بوش 20 بخر با بهترین قیمت به همراه گارانتی بوش سرویس تهیه نمایید و آن را درب منزل دریافت کنید. یخچال فریزر ساید 30 فوتی بوش مدل KAD80A404 یکی از به روز ترین دستگاه های عرضه شده توسط شرکت بوش می باشد که به رنگ استیل به بازار عرضه شده است. از مزایای خرید این نوع کالا می توان به نمای شیک و زیبای آن، ظرفیت ذخیره سازی خوب، آپشن ها و ویژگی های متنوع مانند یخ ساز و آب سردکن اشاره کرد.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش المان

سیستم انجماد سریع در فریزر موجب میشود مواد غذایی که تازه درون فریزر قرار دادید در مدت کمی منجمد شوند و پس از انجماد به صورت خودکار این سیستم غیر فعال میشود. این یخچال ساید بوش از سیستم خنک کنندگی Multi-Air Flow بهره می‌برد. این سیستم خنک کننده برای یک نوع یخچال که از بخش ها و قسمت های مختلفی برخوردار است بهترین گزینه می باشد چرا که با نفود به تمامی بخش های آن خنک کنندگی را به صورت مداوم در هر بخش به جریان در می آورد.



یخچال و فریزر بوش مدل KAN 60A40 NE دستگاهی با کیفیت ساخت عالی است که در طولانی‌مدت عملکرد رضایت‌بخش و تجربه‌ی کاربری خوبی را برای کاربر رقم می‌زند. این سایدبای‌ساید با طراحی ساده و شکیل با هر آشپزخانه‌ای هماهنگ می‌شود و وسیله‌ای کاربردی در آشپزخانه خواهد بود. وجود آبسردکن و یخساز روی در یخچال و فریزر KAN 60A40 NE دسترسی سریع و آسان کاربر را به آب و یخ ممکن ساخته است. وجود آبسردکن نیاز به باز و بسته‌کردن در یخچال را برای نوشیدن آب برطرف کرده است.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


کم شدن نوسات دمای محفظه ها مواد غذایی بو نمی گیرند و هوایی سالم و بدون بو جریان خواهد یافت. یخچال فریزر بوش مجهز به لامپ های LED بوده که این لامپ ها مزیت های فراوانی همچون 1.5 برابر نور بیشتر و 93٪ مصرف کمتر و طول عمر بیشتری دارند. این لامپ ها تمام فضای یخچال حتی داخل قفسه ها و کشو ها را روشن میکنند. همچنین گرمای بسیار کمتری تولید کرده و به موتور فشار کمتری وارد میکنند. برند بوش در ساخت یخچال های جدید خود از قابلیت مینی بار بهره گرفته است به لطف وجود این این دارایی نمایی بسیار مدرن و منحصر به فرد را به یخچال بخشیده است.


• عمق این دستگاه ها اغلب در حدود 30 اینچ است و در درون کابینت آشپزخانه قرار می گیرند. • شیک و زیبا بوده و یخ ساز و آب سرد کن آنها به آب لوله کشی متصل است و شما نیازی به پر کردن مخزن آب آنها ندارید. از دو کشوی دیگر نیز می‌توان برای نگهداری میوه‌ها و سبزیجات استفاده کرد.


یخچال بوش KAG90AW204 با طرحی خاص و زیبا و با رنگ سفید تولید شده است. این مدل یخچال دیزاین شیکی را به هر آشپزخانه ای می بخشد و با هر وسایلی ست می شود. یکی از قسمت های کاربردی این یخچال مربوط به بخش یخ ساز و آبریز آن می باشد.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

محفظه سمت راست، یخچال و قسمت سمت چپ فریزر بوده و دو دستگیره بلند با طراحی ارگونومیک برای باز کردن درب آن‌ها در نظر گرفته شده است. باید اضافه کرد که تعدادی چرخ کوچک در زیر بدنه قرار گرفته که جابه‌جایی دستگاه را تسهیل می‌نماید. این محصول بوش را می‌توان در زمره لوازم خانگی نسبتاً کم‌مصرف دسته‌بندی کرد چرا که رتبه مصرف انرژی آن A بوده و در طول یکسال به طور متوسط ۶۸۵ کیلووات ساعت برق مصرف می‌کند. قیمت ساید بوش مدل KAD80A404 نیز بر اساس همین قابلیت ها و برنامه ها تعیین می شود.


یخچال فریزر ساید بای ساید بوش آلمان


صفحه نمایش لمسی LED بر روی درب فریزر قرار داده شده است که نمای زیبای و مدرنی برای یخچال به نمایش می گذارد. این صفحه نمایش برای اعمال تغییرات در دمای یخچال و فریزر، تغییر برنامه های کاربردی متناسب با مواد غذایی داخل دستگاه، قفل دستگاه و همچنین استفاده از آبریز و یخساز اتوماتیک قابل استفاده می باشد. یخچال بوش مدل KGN56AW204 با رنگ سفید و بدنه فلزی با ظاهری ساده و شیک میتواند با هر آشپزخانه ای سازگاری داشته باشد. ظرفیت کل این یخچال 445 لیتر است و در قسمت بالا 313 لیتر مختص به یخچال و قسمت پایین که فریزر بوده 132 لیتر میباشد. این یخچال دارای three طبقه (از جنس شیشه نشکن) و دو کشوی بزرگ با سرما و رطوبت جداگانه میباشد.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

شکل ظاهری و طراحی و نمای ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 فضایی جذاب و دلنشینی را به آشپزخانه ی شما می بخشد. طراحی زیبا و ظرفیت بالا این یخچال را به انتخابی مناسب و ایده آل تبدیل کرده است. از ویژگی ها و مشخصات طراحی این یخچال ساید بوش مدل KAD80A404 علاوه بر طراحی ظاهری شیک و ساده ی این محصول،طراحی قفسه های شیشه ای این یخچال بوش می باشد،که فضای داخلی یخچال و فریزر را زیباتر و جذاب تر کرده است. این مدل ساید بوش به دلیل طراحی اصولی و شیک قفسه ها دارای فضای داخلی بیشتر می باشد که برای خانواده های پرجمعیت نیز قابل استفاده می باشد. از دیگر ویژگی های ظاهری یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 وجود لامپ LED می باشد ،که روشنایی لازم برای دیده شدن محتویات داخل یخچال را فراهم می نماید.


یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


این محصول ساید بای ساید دارای گنجایش 27 تا 30 فوت می باشد و برای خانواده های کم جمعیت و با جمعیت متوسط مناسب خواهد بود. دسترسی به قسمت های یخچال و فریزر از طریق دو درب قرار گرفته بر روی ساید بای ساید KAG90AI20 امکان پذیر است. ویژگی های دیگر یخچال بوش سیستم NoFrost سبب بدون برفک، سیستم خنک کننده ی چندگانه MultiAirflow، کشو Vita Fresh plus و دارای کلاس بهره وری انرژی A+ است. قیمت یخچال ساید بای ساید بوش مدل 7WRS25FDBF با بهترین کیفیت در بانه از نرخ پایین تری نسبت به بازار برخوردار است و شما می توانید این محصول را به صورت اینترنتی و حضوری از طریق شماره های درج شده خریداری نمایید.


همه چی در مورد یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


بی‌گمان وجود یخچال‌ها در بخشی از آشپزخانه به امری کاملاً ضروری تبدیل شده است. این محصولات در انواع مدل، شکل، اندازه و برند عرضه می‌شوند و انتخاب یک مدل خاص یخچال متناسب با نیازهای خانه‌ی شما، می‌تواند امری وقت گیر و دشوار باشد. تیم تخصصی فروشگاه کاشانه با معرفی مشخصات و بررسی ویژگی‌های یخچال‌ها انتخاب یک محصول مطابق با بودجه و نیازهای خانواده را برای شما آسان می‌نماید. در ادامه‌ی این بخش با ما همراه باشید تا یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 را بررسی کرده و مشخصات آن را به صورتی دقیق زیر ذره‌بین ببریم. در یخچال ساید بای ساید بوش مدل Bosch KAG90AW204 ، از سیستم جریان چندگانه هوا ، استفاده شده است . به عبارت دیگر ، در تمام قسمتهای مختلف یخچال هوای سرد به طور متوسط جریان دارد تا همواره مواد غذایی سالم باقی بمانند .


با تشکر از شرایط ذخیره سازی متعادل ، مواد غذایی شما یک انسجام ایده آل را حفظ می کند؛ برای مثال، بستنی نه خیلی نرم و نه خیلی سخت می شود . دمای ثابت در داخل یخچال یک عامل تعیین کننده برای دستیابی به عطر و طعم است.سنسورهای FreshSense به طور مداوم دمای محیط، یخچال و فریزر را کنترل می کنند.دمای ثابت داخل یخچال، مستقل از درجه حرارت بیرونی است. • برخی مدل های یخچال بوش که دارای محفظه آبسردکن هستند همیشه آب خنک را در دسترس شما قرار می دهند.

Report this wiki page